Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar?

2010-04-12 | 20:50:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Jag vet inte.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Flera stycken. Senast bror.
4. Hur lång är du?

1.78 ungefär.
5. Vilken är den senaste filmen du sett?

Japanska Gozu
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

Jo om jag hade en mobil att kolla på...
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Skicka sms tror jag. Gillar inte att ringa upp så mycket.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Bara sambo.
9. När såg du senast din mamma?

Kanske en timme sedan.
10. Icke godkänt i något ämne?
Nääää vad pratar du om!
11. Mvg i något?

Engelska förut, men inte nu längre.
12. När vaknade du idag?

Sju.
13. Vilken är din favoritplats?

Min säng tror jag.
14. Vilken plats föredrar du minst?

Tandläkaren
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Inte den blekaste. På en liten scen med ett punk band kan vi låtsas.
16. Hur stor är din säng?
Rätt så stor, större än normalmåttet. Älskar den<3
17. Vad sover du i?
Det skiftar, mest linne.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
Treee
19. Var har du bott/bor?
Irsta, Irsta och... Irsta ;/ Ja på exakt samma ställe.
20. Tycker du om kinamat?
Japp
21. Tycker du om kaffe?

Älskar kaffe.
22. Vad dricker du helst till frukost?
Kaffe eller mjölk.
23. Kan du spela poker?
Näpp
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Haha ja, fyra stycken faktiskt! XD
25. Vill du ha barn?
Nej. Jag kanske ångrar mig en vacker dag, men nej.
26. Kan du några andra språk än svenska?
Ja.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Hm, nej.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, tror jag. Även om en bassäng har sina fördelar den med.

29. Vad spenderar du helst pengar på?
Coola saker.
30. Är du cool?
FETT! Närå :P
31. Kan du rulla med tungan?
*Försöker* NÄHEPP tydligen inte
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Jaadu.
33. Vad har du för ringsingnal?

Betty Blowtorch - No Integrity, även om den inte funkar nu
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt hår? Hahah
36. Kan du byta olja på bilen?
Nej, tyvärr.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Jennifer Government<3
38. Vem delade du senast säng med?
Mina drömmar.
39. Dansar du i bilen?
Hahaha va? Nej.
40. När var du i kyrkan senast?
Någon avslutning, i julas kanske?
41. Hur många hål har du? i öronen?
Två, men ska bli mer.
42. Har du någon piercing?
JAG SKA HA :D
43. Har du någon tatuering?
Snart, så snart, då ska jag ha.
44. Gillar du någon just nu?
nej
45. Har du provat droger?
Nej.
46. Röka eller snusa?
Japp.
47. Har du pojkvän/flickvän?
Nej...
48. Vad är ditt mobil nummer?
Kan bara komma ihåg ett nummer i taget, och just nu är det morsans i huvudet haha
49. Vad ska du göra ikväll?
Ha ont i halsen och tänka att jag borde plugga, men ändå så bloggar jag mer?
50. Har du några syskon?
Storebror!
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Har ingen just nu, men räkningen är inte så hög.

Trackback


RSS 2.0