Det är bara dem som inte äger någonting som förstår vad livet egentligen är

2010-08-30 | 22:00:57 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag gillar min nya klass. Det jag kom ifrån, ja, allting kunde bara bli bättre för så illa var det. Det var nog mitt fel mestadels, försökte inte riktigt. Visste inte, ville inte och förstod inte. Höll mig undan. Ville vara ensam. Rädd. Förvirrad. Allt.
Får försöka ha roligt, då kanske tre år inte längre känns som en evighet. Känns bättre på Estet också, alla har något gemensamt - vi gillar att rita. Hehe. Rapade nyss, rekord i längsta rap också, hahah. Roligt information också.
Nej, ska sova en massa så jag blir frisk snart, så tillbaks i skolan på onsdag också. Härlig dag, slutar 13.20. Åh älska mitt schema.

AJA sov gott. Ska försöka uppdatera mera. Blev så oinspirerad när min absoluta favoritblogg lades ned, som jag följt slaviskt i två år (utan att veta varför egentligen). Varför just den? Den var ändå inte riktigt min grej, men nu kändes anledningen att blogga som borta efter det. Hmmm. Den lär ju inte komma tillbaks heller om inte bloggen kommer upp igen, eller det är vad jag tror. Jag hoppas på annat. Kämpa.

Nej den här gången så menar jag verkligen - sov gott. Och inget mera.

Gaaaammal bild. Smalare, snyggare och allmänt annorlundaaaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0