I WANNA CHANGE!

2010-08-17 | 00:40:01 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Känner mig totalt oinspirerad att göra något annat än lyssna på musik och upptäcka nya band. Ja, förutom den här tråkiga listan då. För att jag har lite tråkigt.

Du heter: Saran
Smeknamn: Baz, SNORBOBBAN ;DD

Låt som när du är ledsen sörjer till: DEATHGAZE - DEAREST & Charta 77 - Snälla Förklara. All Kent brukar också åka på.

Beroende av: Musik ligger etta.

Vad tror folk om dig? Det enda jag hört var folk som trott jag var kaxig, fast de inte pratat med mig. Annars vet jag faktiskt inte. Att jag är glad jämt för jag brukar skratta?

Stämmer det? Nej, är så mesig att jag skulle BEHÖVA vara lite kaxigare :P

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon (som jag hatar haha) och mina knäppa hårfärger. Det är det enda folk minns av mig ungefär.

Hur imponerar man på dig? Ööh vet faktiskt inte, ärligt. Eller se ut som Ai så är det klart. :D
Brukar du skratta för dig själv? Japp. Pratar med mig själv också. Himla bra svar man får då.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ah jag vet inte. Försöker glömma mobilen.

Var bor du? Västerås

Trivs du där? NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ.

Hur svarar du i mobilen? "MOSHI MOSHI!", sen dricker jag grönt te och äter sushi samtidigt.

Vem ringde du senast? Mor min.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inte så mycket, det var jag som glömt säga något.
Antal timmar sömn inatt: För lite

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja. Om det inte händer något, eller om det är skolan...
Hur känner du dig nu: Jag har jävligt ont överallt, och önskar att magi fungerade på riktigt...

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta!

Vad tycker du om fötter: Oftast motbjudande.

Vad saknar du: MAINI PIG OCH SÖLKI

Hade du en bra kväll igår: Nej.

Favorit dryck på morgonen: O'boy, juice eller kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Så tidigt som möjligt om jag måste upp tidigt, annars gillar jag att sitta uppe halva natten.

Är du blyg? Nja, jag har mest dåligt självförtroende som sabbar.
Sysslar du med någon idrott: Hahaha neeej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte. Det har aldrig hänt mig.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hoppas att jag fick vara det för alltid. Och att jag var Japan. Och lång, smal och snygg. ÄR DET VERKLIGEN FÖR MYCKET BEGÄRT! Ja, kanske lite... men, meh.

Är du nöjd med ditt liv: LÅÅNGT IFRÅN

Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Lagar naan-bröd om jag kommer ihåg.

Vad är det värsta du vet? Det är en lång lista, men jag själv toppar den. Jippie.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Trion kommer jag alltid anse ha vänskap med. Annars är min mamma och bror mer som mina bästa vänner.

Vad är det finaste du fått? Jag kunde säga min PS3, eller något annat materialistiskt skit, men icke. Dock vet jag ej vad jag fått. Det är småsaker som gör en glad.
En speciell dag du minns: Öh, det finns inte EN dag som sticker ut mer än resten faktiskt, utan det finns några.

Du samlar på: Stora örhängen och diadem.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Brukar sitta och gråta för mig själv om jag är arg eller ledsen. Jag HATAR att gråta inför andra. dnfjdfsj
När grät du senast: Tidigare idag :D Kände mig så jävla värdelös plötsligt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Svårt att gissa ;) Skulle verkligen inte slösa allting på att åka till Japan, nej, hur kan du tro det... hehe

Vill du gifta dig: Nej.
Vill du ha barn: Nej. Det är fortfarande tanken på att ha något i magen, gör mig alldeles äcklad och arg.

Är du musikalisk? Man kunde önskat.

Vad dricker du helst när du är törstig: Helst cola egentligen, men försöker med vatten och sånt.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja...

Biter du på naglarna: Nej, men jag brukar pilla på dem så de blir fula runt om och på nagelbanden. :(

 

 

 

Idag har jag dessutom kollat på Crows Zero 2, såg ettan igår, och det är andra gången jag ser dem. Takashi Miike är en bra regissör, så absolut är det en sevärd film. <3

 

Pffft, kan inte jag få se ut sådär för. T_T

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0