Red Hot Cobra

2010-08-21 | 17:24:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Igår så tittade jag klart på alla elva avsnitt av Densha Otoko serien. Gillade den faktiskt, även om den handlade om en romans som jag vanligtvis avfärdar. Kommer inte ihåg hur jag kom att börja titta på just denna serie, men jag är glad över det. Har nu börjat på nästa, Hana Yori Dango. Började titta på den genom Oguri Shun, som är med i en annan film jag gillar. Omslaget såg inte särskilt bra ut, trodde den skulle suga men det har den inte hittills. Nej, jag är ingen weeaboo som tittar bara för att det är japanskt. En bra serie/film är bra var den än kommer ifrån.

Dessutom har jag två blåsor i munnen, som suger för de svider. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0