Bla bla bla... Jag skriver fortfarande bara en massa skit.

2010-12-25 | 23:32:07 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Sitter i min finfina nya spetströja som jag fick igår. "Den där tröjan är verkligen du" som min mor sade, vilket stämmer. Kanske visar kulmagen lite tydligt men vad fan, jag gillar den. Jag har lust att gå ut och gå en sväng, men det är för kallt så lär inte göra det. Vill se en film, men orkar inte sitta still så länge så ser alltid den första kvarten av en film sen vill jag göra något annat. Prövade att spela en liten stund, men nej, hade ingen lust för det heller. Vet ej vad jag ska göra. Fick igång min andra dator, men är fortfarande rädd. Kan fortfarande förlora allting, även om det ser lite ljusare ut nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0