Dag 1 - Presentera mig själv.

2010-12-19 | 21:01:58 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Okey det här var en jobbig lista, men gör det ändå. Presentera sig själv alltså? Tråkigt, vem bryr sig om sådant.
ååååh jaha. Kallar mig för Saran på internet. Jag gillar onyttiga saker, men jag äter det inte överdrivet mycket. Ja jag är tjock, men inte för jag äter massa skit, utan för jag alltid varit det. :< Det finns inte så väldigt mycket positivt med mig. Det bästa jag vet är att lyssna på musik, utan tvekan. Musiken överger en aldrig och finns alltid där - utan att man gör något tillbaks! :)

Har för övrigt dyskalki, vilket är som dyslexi fast med siffror. Jag har enormt svårt för att räkna, det hänger inte ihop i mitt huvud. Jag kan inte gånger tabellerna alls. 3+5 måste jag räkna ut med hjälp av fingrarna. Jag är seriös. Det är nästan som kinesiska i mitt huvud. 

Jag har varit gothare sedan jag gick i sexan. Haft korta perioder av andra influenser. Ett tag hade jag platinablonthår, röd jacka och bruna kinder. Ej fint. Ett tag var jag inne på Oshare, färggranna och lyckliga saker, men nej passar inte mig. Har alltid älskat punk, men aldrig lyckats klä mig som en punkare. Ett tag trodde folk jag var emo, när jag klippte håret kort, men så var icke fallet.

Jag gillar att fotografera väldigt mycket. Hej-jag-är-en-generisk-bloggare. Gillar att redigera saker i Photoshop när jag har tråkigt. Jag gillar även att rita. Mest av allt människor, trots att jag inte är något vidare bra på det. Absolut bästa saken att rita är ögon. Jag älskar ögon. 

Jag är inte någon Ledare direkt. Men heller ingen Följare. Jag är en sådan virrig typ som aldrig vet någonting. Ett ord beskriver mig bra: frånvarande. Svävar iväg i mina tankar ofta. Fast vem fan gör inte det. Jag vet att jag inte är särskilt speciell, mer jobbig och dryg. Har aldrig gillat mig själv, kommer nog inte göra det heller. Resultatet av allting som har hänt. Nej fy fan, nu vill jag inte prata om mig själv mera, spyr på mig. Kommer en ful bild istället. 


Meningen med detta är förresten att lägga ut olika delar varje dag, om ni undrar. Detta kommer: (om jag inte ändrar något.)

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick
Kommentarer
Postat av: Linda

Hejigen jag ser att du gjort om bloggen;)



+ smart lista de ska bli kul o läsa:D

2010-12-22 @ 21:42:23
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0