Dag 8 - Ett ögonblick.

2010-12-26 | 22:06:20 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ett ögonblick hmm... Något som gjorde mig glad var dock när jag såg DLK live i höst. En av de bästa saker som hänt detta år. Hoppade som en galning och njöt av musiken. Total lycka på det viset att all oro och ångest spolades bort. Skrek med i texterna och sträckte fram händerna så långt man kunde. Stod på första parkett till och med. :)

Eftersom det snart är nyår hade jag tänkt sammanfatta hela året med alla mina sketna bilder ifrån kameran och mobilen. Jag är glad jag har alla de kvar. Det har hänt rätt så mycket detta år, med tanke på att man börjat i en ny klass och allting. Dessutom lyckades jag få igång min stationära dator utan att viruset stängde ned den (:DDDDDD) så ska försöka få igång antiviruset ytterligare en gång. Fick liiiite hopp åter igen, men kommer nog formatera om den i vilket fall. Kör en totalt random bild jag tydligen hade sparat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0