Dag 9 - Min tro.

2010-12-28 | 21:23:02 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag antar att man ska berätta om sin tro, i religiös form. Dock kan jag inte säga så mycket, eftersom jag inte är ett dugg religiös själv. Som om någon bryr sig vad jag tror men okey.
Jag tror inte på att det finns någon gud, eller något som "ser över människorna". Jag tror inte på ett liv efter döden, vi försvinner nog bara ifrån medvetandet, ungefär som när man sover djupt. Jag tror inte det finns någon själ heller, bara medvetande. Jag tror inte på spöken eller övernaturliga ting heller. Helt enkelt för att jag aldrig haft anledning eller övertygelse att göra det. Det finns oftast logiska förklaringar till saker, även om de verkar totalt ologiska. Låter det tråkigt? Ja, sådan är jag. 

Men det är en persons åsikt. Bara en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0