Jag vet inte hur det är att älska någon som älskar en tillbaks.

2010-12-05 | 00:00:54 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


1. När grät du senast? - Några dagar sedan.
2. Har du lätt för att bli kär? - Hm nej inte direkt.
3. Vilken låt är bäst just nu? - Vet inte riktigt. Lyssnat mycket på Combichrist - This shit will fuck you up.
4. Är du snål eller generös? - Tyvärr är jag lite snål när det gäller att dela mat eller så, bjuder hellre de på någonting eget. ;) 
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Helst ingen!
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Sura nappar är asgott. Annars gillar jag choklad. Äter inte godis så väldigt ofta.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Jag är nog rätt öppen om det mesta. Eller ja, jag tror det i alla fall. 
8. Vad tar du med på en fest? - -
9. Har du ett bra självförtroende? - Nej, jag hatar mitt utseende så jävla mycket i verkligheten, och jag brukar tro jag har en lite fööör jobbig personlighet ibland. Men jag hoppas det bara är i mitt huvud.
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Öööh... nu kommer jag inte på några bara för det.
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Gjort allting man inte kan som tjej! Försökt ragga tjejer?
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Prata med mig mycket? Fan vet jag, ingen som har gjort det förut haha. Misslyckad.se.
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Mitsuki? Oguri Shun? Hiyori? Mana? Vet ej riktigt. Eller jo, Dada!
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Bussbiljett. Haha fan vad tråkigt.
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Brukar inte riktigt fira den. Anser mest att det är en dag påhittad av säljarna, för att vi ska konsumera mera.  
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Jag skulle vilja ha en egen lägenhet, men bor i radhus just nu.
17. När drack du alkohol senast? - Idag, provsmakade morsans glögg. Var tvungen, den hade chilismak. Det lät jävligt äckligt, men det smakade inget särskilt.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Jag har en LG. Men jag är inte riktigt nöjd med den.  
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Lyssna på musik, min familj + kompisar och att spela spel!
20. Bästa boken du läst? - Bra fråga. Tycker "Förlorad Barndom" var riktigt bra.
21. Nämn din närmsta vän. - Jag har inte EN bästa vän som är mig riktigt nära på det viset. 
22. Vad har du för planer för denna dagen? - Klockan är halv tolv, ska fortsätta lyssna på musik tills jag blir trött.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar på estet linjen. 
24. Hur många barn vill du ha? - Inga :O 
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja, en gång. Men jag var inte älskad tillbaks, det tog kål på mig.
26. Vilka länder har du besökt? - Italien, Spanien, Finland öhh sen minns jag inte mer. 
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Respektlösa människor, irriterande ungar och 3000 andra saker. Blir väldigt arg ibland yesh.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Fan ingen där heller haha.
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Har ingen typisk sådan.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 18 september / jungfru. Dock skulle jag egentligen varit våg. 
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Horor som horor. ;)
32. Film hemma eller bio? - Hemma skulle jag tro, men bio är mysigt ibland.
33. Vem fick du senast sms av? - Linda
34. Vem ringde du sist? - Mor min där igen haha.
35. Hur är ditt humör just nu? - Uttråkad, lite rädd. 
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - MIN VIKT! Smala ben, som inte går ihop däruppe. 
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Jag är så ensam man bara kan bli :D
38. Är utseende viktigt för dig? - Vadå, på mig själv eller andra? Klart utseendet spelar roll. 
39. Hur många konserter har du varit på? - Fem kanske? Hmm
40. Något du inte kan leva utan? - Musiken, min dator, mina spel, familjen + övriga människor.
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Snälla Förklara av Charta 77. Fiii fan vilka hemska minnen. Men den låten är så vacker, har gråtit till den en hel sommar.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Nej inte direkt. Jag har aldrig gjort någonting som gör mig värd den äran. 
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Nej. Jag har lite svårt för jänkare. Inte människorna som sådan, men att landet alltid ska tro att de styr alla andra länder. Det gillar jag fan inte.
44. Vad tycker du om adoption? - Att det oftast är rika brackor som adopterar östasiatiska barn så de känner att de gör någonting vettigt. 
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Klart som fan det är okey. Ålder är bara en siffra. 
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Baah jag är fan aldrig nöjd. Hatar det med mig själv, låter aldrig mig själv vara nöjd! 
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Två veckor. Dock skedde aldrig någonting fysiskt. Svårt när personen ifråga bor på andra sidan jorden, och jag ljög om en sak. 
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Genren är inte särskilt viktig, det är filmen som sådan som jag bryr mig mest om.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Ingen D:
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag gillar både tjejer och killar, jag har försökt ta livet av mig och jag samlar på gosedjur<3. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0