Slutet av "Stand up!!"

2010-12-29 | 19:47:01 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Igår eller så, såg jag klart serien "Stand up!!". Det är alltid lite sorgligt på något vis när en bra serie tar slut, men jag hade roligt. När jag först läste om serien verkade den inte särskilt bra, men det var den. Den var inte lika ytlig och korkad som jag först trodde. Man lär verkligen känna karaktärerna. Slutet var fint, även om vissa mindre frågor blev lämnade utan svar.

Dags att gå vidare! Hade planerat se klart på Gokusen, men nej, jag gillar inte den serien. Så blir att se Hanazakari no Kimitachi e samt Hana Yori Dango 2! :D Så fort jag har dem med andra ord.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0