Two pictures, from the days of autumn

2010-12-05 | 18:11:32 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer

Tittar omkring för inspiration. Insåg att de enda bilder jag verkligen älskar är de mörka och sorgliga. Samma sak när det kommer till musik. Den sorgliga är alltid det som hamnar etta. Så vackert. Finns så många vackra bilder. Har ju lagt in nya actions i mitt Photoshop, alltid lika kul. Var tvungen testa en av dem, kallad Autumn på dessa bilder ovan. Gillar mest den på kyrkan, den ser nästan dystopisk ut. :D

För första gången hittade jag en BRA fotoblogg dessutom! Sorgliga, mörka, men alldeles underbara bilder. Aldrig någonsin gillat en enda fotoblogg, men börjar nu uppskatta dess konst. Tyvärr glömde jag bort vad den hette. :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0