Våra händer möts affärsmässigt snabbt

2010-12-10 | 20:01:51 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det är väldigt jobbigt när man träffar någon som känner igen, men som man själv inte minns allt. De minns ens namn, något man gjort tillsammans och annat, men man kommer helt enkelt inte på vem det är. Jag har en gammal dagisfröken som alltid utbrister "Hej!", och så brukar hon säga mitt namn dessutom. Brukar se på henne, svara och le lite grann men har totalt glömt vad hon heter. Hade ingen aning om att hon var dagisfröken heller, såg av ren tur att hon gick in där. Så där har jag stått och undrat vem fan det är som vet vem jag är, så är det en gammal fröken. Känns smått elakt att de minns så mycket om mig, men jag vet inte ens vad de heter, trots att jag var ung när jag gick där. Wow, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0