You're nobody 'til somebody loves you

2010-12-10 | 21:45:34 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Gammal bild ifrån när jag var platinablond förra vintern. Nu är det ganska dolt på bilden, men håret var förskräckligt fult. Det var så slitet, såg ej fint ut alls. Vet att det blev massa fula egobilder här nu, men hade tråkigt och redan redigerat alla bilder på annat. 

Det kan verka konstigt att lägga ut bilder på en själv, när man hatar sig själv och tycker man är bedrövligt ful. Men ändå så gör jag det. För efter en massa redigering eller vissa vinklar kan några bilder se helt okey ut. Det betyder inte att man är nöjd med sig själv på riktigt. Till och med Foki som alla tycker är så söt... *host* spärrar upp sina ögon som en galning så fort en kamera dyker upp. Naturligt? Ja. Alla jävlar gnäller ju jämt om hur naturliga alla ska vara. Nej Till Naturlig ffs.

Okey jag är trött, vet inte riktigt vad jag skriver om. Som vanligt håller jag mig till ämnet. Dessutom är detta tredje uppdatering inom loppet av en timme känns det som. Nej jag har inget bättre för mig.
Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: man tackar! :*

2010-12-10 @ 22:01:23
URL: http://lisabjernhagen,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0