Blåljus som blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv

2010-02-02 | 21:19:00 | Kategori: Debatt / Satirer | 3 kommentarer
Det här med självmord verkar vara ett känsligt ämne. Men va fan, vem har inte velat dö? Jag vet inte hur det är med alla, men många har säkert velat det någon gång? Jag funderade på det på vägen ifrån bilen till huset, att utan min familj hade redan tagit livet av mig för att slippa smärtan. Jag menar inte att dissa de kompisar jag faktiskt har genom att säga så, men faktum är att jag mest tänker på min morsa och brorsa när jag mår riktigt dåligt, och verkligen orkar inte. Jag vill bara inte göra dem ledsna på det viset. Jag tänker dock ofta på det. Hur det vore att dö, och lättnaden att faktiskt få göra det. Folk tycker det är hemskt när jag säger det, därför säger jag det inte längre. Förutom nu. Jag var tvungen att få ut det.

På onsdag nästa vecka lär det bli första steget i att ta reda på vad som är fel med mitt huvud också. Om det är hjärntumör, migrän eller något annat skit som jag kommer dö av. :s

Fan klockren, mitt liv ju hahah

Trackback


RSS 2.0