Det är bara minnen för livet, men du tar allting för givet

2010-02-22 | 20:15:50 | Kategori: Debatt / Satirer | 0 kommentarer
Om du fick chansen till att plastikoperera dig, skulle du ta den då? Vad skulle du ändra?
Ja, jag skulle nog ta chansen. Om man vill operera någon del av sin kropp, för att man själv har komplex eller besvär över den är det okey, men man ska inte gå efter andras åsikter. Även om det nog är svårt att inte påverkas av vad folk säger, även om man säger att man inte gör det. Om jag bortser från vikten, så finns det faktiskt saker jag skulle vilja ändra med mig själv. Så om jag fick denna chans skulle jag definitivt förstora mina läppar. Jag går ändå och putar med dem hela tiden så det vore skönt slippa anstränga läppmusklerna, haha. Sen kanske lyfta ögonlocken lite mer, så de blev jämna. Även om min näsa inte är så jättesnygg tycker jag, så är den nog inte så farlig att jag vill ändra på den. Dagens generationer präglas av obiologisk skönhet, att alla ska vara så himla perfekta, att det nog gör att vi vill ändra oss ännu mera.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0