En relativt ointressant text, om en relativt ointressant dag

2010-02-01 | 19:33:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Vilken otroligt seg dag. Hade skridskor på idrotten så var tvungen gå hela vägen till Rocklunda, åka och sen tillbaks. Var död lagom till sista lektionen, som tyvärr är en och en halvtimme, och jag trodde jag skulle somna på bänken. Ville gärna skolka ifrån lektionen, men ville se slutet av filmen vi tittar på. Idag hade jag nog en dålig hårdag. Kändes så i alla fall. Hoppas det växer ut mer nu, så det blir längre och jag kan klippa av det slitna. Det är för slitet på topparna överallt så det kommer aldrig bli bättre. Måste bleka lite till, så att jag kan skaffa löshår i samma färg.


Imorgon väntar Irstaskolan på morgonen med Malin, kommer bli skumt att gå vägen dit igen haha!
Trackback


RSS 2.0