Fall at your feet

2010-02-17 | 20:10:41 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

VILKEN JÄVLA DAG! Hahah, allting har varit jättekonstigt och bara... ja, bara varit konstigt helt enkelt. Går inte att förklara, men det kommer jag inte glömma i alla fall. Känns som jag kommer stressa sönder mig den här veckan, det är sista dagen för allting, samt prov. Just ja, hade ju svenska provet idag jag inte pluggat inför. Det gick dåligt, otroligt om jag får godkänt. Sen var det kaos med engelskan, men vi klarade oss tills fredag. Phew.

Nu sitter jag och försöker göra psykologi, som ska in ikväll annars blir det ig. Men jag hittar inte svaren till frågorna, så jag vet inte om jag orkar riktigt.

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: ja :) har lärt mig spela via youtube och på gehör. är grymt sugen på att spela på pianot i ljushallen någon dag, men jag vågar inte haha. Gitarr är underbart, önskar jag kunde spela det också. hugs! :)

2010-02-18 @ 21:07:31
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0