Du skall icke tro att du är bättre än Vi.

2010-02-11 | 22:20:38 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

Alltså VARFÖR kittlas det i näsan hela tiden, utan att jag nyser D: Hehe lite annan färg här, menmen. Känner mig mer stolt över bloggen med den nya layouten, men nu ska jag försöka sova i vilket fall. Sett 28 Dagar Senare och District 9 igen, men spar de andra jag vill se tills imorgon. Ursäkta att bloggen varit tråkig, men det blir lätt så när man är sjuk. Försökte teckna lite grann idag dock, men det gick väl sådär hahah. Skugga föremål är lättare än ansikten, fast ansikten är mycket roligare. Hår är otroligt roligt, men svårt att få till fint. Hur kom jag in på det? Haha, aja god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0