Jag vet en hemlighet. En hemlighet som bara du och jag vet

2010-01-02 | 22:40:22 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nyss tvättat ur blekningen ur håret och tvättat det, men får aldrig bort den där jävla gamla toningen i längderna, som nu ser helt rosa-aktig ut. Kanske ska försöka tona vitt över och hoppas på att det försvinner då, för blekningen tar ingenting alls på det.

Åh läppförstoring, det skulle man ha. Stora läppar som man kan ha mycket läppstift på, tack.
Hm... börjar känna för en makeover på bloggen dessutom, haft den såhär ett tag, men vet inte om jag orkar haha. Har ingen bra idé på gång, och har man inte det kan man lika gärna vänta. Det slutar inte snyggt om man inte vet hur man vill ha det har jag märkt. Ska fixa lite i PS CS2 nu dessutom, så om något resultat blir bra postar jag det. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0