Drugs for you, my love

2010-01-04 | 23:30:01 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer




Känner mig väldigt nostalgisk, lyssnar på gammal synthpop med sköna texter, tänker på sommaren och vilken jävla ångest jag har inför att börja skolan igen. Är rädd. Vill inte möta det. Så sjukt ledsen.

Kanske ska dra och se en film nu, det kan pigga upp en lite ibland, men oftast har det motsatt effekt. Har ju några jag tänkt se, så det är väl dags nu. Har två nya jag fick av brorsan att se också. Vill nästan bara ligga i sängen och stirra, orkar inte sitta upp. Känns så ovärt. D:

Dricka sprit, dricka sprit
Dricka billig sprit och hålla käften,
Jag vill dit!
Vill du?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0