Men vad är en bakfull söndag mot en bänkplats Tumba torg?

2010-01-12 | 21:35:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hej hå. Kikade inte in här igår, tror jag det var. Minns faktiskt inte, mitt minne har blivit sjukt dåligt. Har försökt fixa till Fallout 3 expansion paket, men det verkar inte gå något vidare haha. Min brorsa sade något i stil med "Det är bara flytta .bik filerna till Data/Video mappen", känner mig lite korkad, sånt borde jag ju se. :S

Har både psykologi inlämning (som jag inte ens börjat med, och det krävs att man gör den för ett G), samhällsläxförhör/prov (vad han nu vill ha, som jag inte heller börjat med) samt ööh något annat jag troligtvis har trängt bort ^_^
Har haft en inpackning i en halvtimme så nu lär håret bli lite mer återfettat (eller va haha) men väntar på håret ska torka så jag får soooova. Orkar inte vakna sex imorgon :(
Nästa vecka börjar nya schemat, det suger verkligen. Har gillat schemat vi haft den här terminen, önskar vi kunde fortsatt med det faktiskt. Måste också välja två nya individuella val till trean innan Januari är slut. gud vad kul... Beslutsångest, vet inte riktigt vad jag vill eller orkar. Dun dun dun, nej nu har jag pladdrat länge nog, sov gott.

Trackback


RSS 2.0