Monoeye old team

2010-01-18 | 20:33:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

 

Nya bilder på Ryouhei =D Har egentligen ingen lust att skriva någonting ens, men gör det i alla fall. Idag har varit en skum dag, den gick snabbt. Börjar 09.40 på måndagar med nya schemat för vårterminen, men slutar fyra ändå. Imorgon är det halvplaneringsdag, men jag tror jag skippar skolan, drar på stan ett tag och sedan till bror min. Råkade även gå av en hållplats försent idag på bussen hahahahha vet inte vad jag stod och tänkte på. Död efter en timmes boxpass idag uuuah :((

Lite mindre Einstein varning på håret idag ahaha ;D Gjort inpackning flera dagar i rad så, förutom idag för jag är så lat. Äsch tar det imorgon. Spela lite Civilization IV nu kanske? Mjo, varför inte. Wow, ett helt inlägg utan gnäll, förvånad
Trackback


RSS 2.0