PLATINA BLONDE

2010-01-26 | 20:46:00 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Dålig kvalitet på bilden, för skickade den istället för direkt lägga över den. Nej jag är inte lat :D

I alla fall, oki oki, såhär började dagen. Först sov jag dåligt, så gick upp för tidigt. Hade tråkigt, och åkte sedan alldeles för tidigt till skolan, då man insåg väl där att det var två timmar kvar innan lektionen. Haha, kul. Sen var det franska efter lunchen, och nej, jag hade inte gjort läxan. Sen skulle vi skriva på tavlan en uppgift var, och jag hade fan alla rätt trots jag bara gissade, haha. Sen var det bild i en timme, och fyrtiofem minuter. Tror jag. Eller var det en och en halvtimme? Nej, det var mer. Aja, i alla fall, ritade klart mitt självporträtt och hade tänkt ta kort på det och visa det, men glömde bort det så tar det sen. Det kändes bra att prata lite med Linn och Caroline på lektionen i alla fall. :) Senare efter skoldagen så gick jag och mötte upp Malin. Det var roligt, det gjorde mig lite lycklig ^^. Vi åt, gnällde lite över dåliga lärare och garvade lite, haha, perfekt kombination. Men de var la gött och se Stekspaden igen :D Sen kommer det bli roligt besöka Irstaskolan nästa vecka, just för Olle och Pärs skull.
Har egentligen matte att plugga nu, men tappa inte hakan när jag säger att jag inte orkar. Ikväll ska jag i alla fall försöka öppna boken och läsa i den och se vad jag inte kan av allting jag ska kunna. Imorgon är nog segaste dagen av alla, sex lektioner och en generös lunch på 40 minuter, utan andra raster under dagen. :(
1 maj, sossedisco ;D
Trackback


RSS 2.0