Raison d'être

2010-01-16 | 11:18:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
11.12. Har vaknat för en liten stund sedan. Hostade rätt så mycket igår, och idag har jag mer ont i halsen. Har inte varit sjuk på aslänge, verkligen, jättelänge sedan så det kanske är dags nu? Det var innan sommarlovet 09 jag sist var sjuk, så det har gått ovanligt lång tid. Mitt immunförsvar är inte särskilt bra. Ska ta en kopp te nu för det, och dra till brorsan när någon kommer hem och kan skjutsa mig. Kanske dags att börja tänka på att övningsköra?

Igår kväll slog det mig att jag verkligen inte har några roliga böcker här. Jag fick en sådan stark lust att läsa någonting, men hade ingenting som jag ville läsa så det slutade med att jag såg slutet på en film. Biblioteket blir nästa, så fort jag hittar en bra bok. Sen slog det mig att mitt hår påminner väldigt mycket om Einstein just nu... haha
Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAH nytt mode mrs Einstein? HAHAHA men jag tycker ditt hår ser fint ut i alla fall på de senaste bilderna du la upp :D

2010-01-16 @ 18:50:09
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0