The only way to escape loneliness, is to love it

2010-01-13 | 18:56:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Jag tror inte jag är ensam om att tycka det borde bli varmare, ljusare och skönare ute. Sommar är inget måste det kommer, men om det i alla fall kunde ta och bli vår. Jag älskar våren, bästa årstiden. Vi ses i sommar. Men då är det efter sista gången jag sett er

Tycker jag ser ut som en fjortis i mitt ljusa hår och röda jacka uuäh
Klassen gnäller på att man är osocial med dem, men när jag var ny och inte kände någon (medan de kände varandra lite mer) så var det ingen som försökte prata med mig? Så gnäll fan inte nu, jag var helt lost och hittade ingenstans, och hade inte den minsta aning om vilka som egentligen gick i min klass. Nej de är inte dåliga människor direkt, men neej jag passar inte in där. Okey, ska sluta gnälla nu. Ska bleka bort mitt hår lite mer, och köra en inpackning lääänge efter det. Sen har man ett berg av läxor. Orkar. Inte.

 

Nu medicin, hårfärg, inpackning och förhoppningsvis lite läxor, ska jag orka. Sen kommer jag nog bara vilja sova. h3h3
Trackback


RSS 2.0