Tillfällig ny design

2010-01-19 | 20:47:03 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Ja, den här rosa grejen som är just nu för duga. Men ska byta till en bättre snart. Den här känns lite för rosa och glad för mig, men hade tröttnat så pass på den andra att jag bara ville byta. Håller ju på med en annan som jag sagt flera gånger, som är bättre. Har inte orkat göra klart den så jag är 100& nöjd bara. Det är lite annorlunda när allt har bytt sida nu, och jag vet inte om jag gillar det. Får se hur länge jag står ut med denna då hehe.

Nu ska jag spela, skolan ta sig. ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

hörrö jag snacka med min bror idag och fick en lusande ide vi borde hälsa på Olle och Pär på irsta nån dag båda två jobbar visst kvar där! sen resten kan vi ju spotta i ansiketet :)

2010-01-19 @ 21:46:03
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0