Upp upp! Upp upp! Vi går dit kuken pekar

2010-01-07 | 20:44:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Hej. Eller vänta, klockan är tjugo över. Ska tvätta ur femte blekningen på två dagar nu. Hoppas det blivit ljusare, mitt stackars hår. Jag bara misshandlar det.<3

Sådär. Tillbaks med en handduk på skallen. Har inte tittat på färgen än. Troligtvis syns endast en extremt liten förändring. Håller tummarna dock. Första skoldagen idag. Jag påmindes i alla fall om varför jag avskyr min klass, om ännu mer än min gamla. Och då ska ni veta, jag gillade inte min gamla klass mycket alls. Dagen rullade på, men det var segt som fan. Inte glad att vara där. Inte alls. Nej nej nej.

Blev riktigt rädd att datorn som jag skriver det här på skulle gå sönder helt, och den är ändå rätt ny. Varför, kanske ni tänker. Jo, det ska jag berätta för er. Min morsa hade städat mitt rum under dagen tydligen (för hon ansåg att det var för mycket damm och skit under skrivbordet bla bla - vilket jag själv inte gjort något åt heheh) så då antog jag att sladden glappade igen, som den gjorde några dagar innan. Men då skulle jag sätta på grejen och då såg man att det kom som gnistor ifrån sladden och det lös upp av den. Gick ned, kom tillbaks och då luktade det bränt. Så drog ut kontakterna och började pröva dem en och en. Så fort strömkabeln kom i så började det ryka som fan, så fick hastigt dra ut den. Bytte kabel och antog att datorn blivit påverkad av det, vore typiskt min tur, och först kom den inte på. Men drog ut och satte i den hela strömkabeln och då kom den i alla fall igång. Och det var historien om hur strömkabeln gick sönder, haha.

Tyvärr var jag tvungen gå ut i mitt kycklinghår tidigare idag ;(((
Trackback


RSS 2.0