Vad är det för jävla ansvar vi ska ta?

2010-01-20 | 18:37:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Alltså det här känns inte som det varit min vecka riktigt hahah. Igår när jag skulle på bussen till Bjurhovdis så kände jag mig helt borta och gick av en station försent och idag måste jag inte tänkt alls. ALLTSÅ VEM FAN VÄRMER EN PÅSE GJORD AV MJUK METALL? Jo, jag. Lyckat Baz! Det började spraka direkt, och ja, det började brinna. Fick ta ut den och spola vatten ovanpå så snabbt som möjligt. Alltså fortfarande är jag förvånad, hur fan kunde jag vara så korkad? Hahahah alla vet ju att man inte gör det. Brände maten, mm, gott.
Sovit dåligt som fan, alldeles för få timmar. Nästan bara fyra. Hade så oumbärligt ont i huvudet. Mobilen ringde vid ett tiden också. Blev så himla arg.

Vaknade sex idag, men kom upp en timme senare för var så jäkla trött. Orkade inte sminka mig särskilt mycket heller för den delen. Ser ut som en fjåårtiz när jag inte gör det. Har någon jäkla ny kurs som ska vara introduktion till projektarbetet i trean, och så måste man börja tänka på det nu också.

Matte provet ska jag försöka göra nästa vecka, grupparbete på engelskan måste börjas på, psykologi inlämningen måste jag börja med (försenad som fan), psykologi muntliga omprovet måste jag läsa på till, måste skriva ett tal och hålla för läraren efter skolan så snart som möjligt, måste skriva en uppsats till retoriken och lämna in (redan försenad som fan där också) och jag hoppas det var allt. Sen vill jag påpeka att jag redan är försenad med allt det här. Alltså VARFÖR måste jag vara så jäkla dryg och lat, orkar aldrig göra någonting. Man blir lite irriterad på sig själv alltså. Rudbeck är så jävla jobbigt faaan.

Nu ska jag sluta babbla och gnälla, och återgå till mina upptagna vardagssysslor som är att göra ingenting. Lyssnar på DLK i alla fall, "O Sogni di Tumba"<3, finaste låten. Ska försöka reda ut lite tankar nu.
Trackback


RSS 2.0