Var glad och stark, för vem behöver nån som behöver nån?

2010-01-06 | 18:45:26 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Sitter här med andra blekningen i håret, men har i alla fall två rundor kvar. Hade tänkt fortsätta med designen nu, men om någon bryr sig så går det inte bra. Koderna gör inte som jag vill, fast dem borde det (!)
Sätter väl ihop något collage-aktigt som header om jag inte får någon bättre idé. Kanske ska ha lite japanskt tema på bakgrunden, det känns som en bra idé åtminstonde. Idag blev inte alls som jag hade tänkt, och, imorgon, börjar skolan. Så fort jag tänker på det får jag ångest. Om tio minuter ska färgen ut. Ingen större skillnad mot gången innan syns dock. De Lyckliga Kompisarna - Punkskolan.

fucking orange. DDDD:
Kommentarer
Postat av: A

testa Schwarzkopfs L1+ extreme och låt sitta med det i minst 1 tim ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0