En del faller vackert, en del faller hårt. En del faller alltid, alltid ner i hål

2010-07-05 | 00:52:32 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Sitter och försöker komma på lite bra låtar i huvudet, men går inget vidare. Tänk att för bara två år sedan gillar jag inte elektronisk musik alls, och nu är jag rätt inne på det haha. Är lite trött i skallen. Ska lägga mig och se om det går att sova i denna hemska kvavhet. Fast jag är inte trött. HAHA väääärt.

Dessutom tycker jag fortfarande synd om mig själv, då min fot gör jäkligt ont. Lite bättre än igår, men ändå haha. Så var det måndag imorgon igen. I helgen är det ju Power Meet här i Västerås, så då kommer ni ju hit allihopa ;)


Inspiratiiion.


Kommentarer
Postat av: €lin --> Fotografi & Design | En tonårings liv

sv; TACK:D! Ja, jag är 13 bast!:] liten skitunge änsålänge :) ja, jag hoppas jag blir en duktig fotograf, älskar att fota!:)

OMG vilken cool sminkning! :o j*vligt snyggt!:D

2010-07-05 @ 01:37:42
URL: http://elinsdiary.blogg.se/
Postat av: jessica nyström

sv: Haha nej Dessie är ingen favorit..

Fan vilken tuff sminkning! (:

2010-07-05 @ 11:18:05
URL: http://nystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0