En spindel leker bland mina tårar

2010-07-11 | 00:27:27 | Kategori: Styling | 1 kommentarer

Min garderob.
Den är väldigt svart kan man säga hehe :P Men det gillar jag... Har inte särskilt mycket roliga kläder, men jag brukar inte köpa så mycket. Sällan jag känner att jag verkligen vill ha ett plagg. Mest för jag vet att hela plagget kommer så så mycket sämre ut när det hamnar på mig. Måste försöka gå ned i vikt seriöst, blivit massa skitmat den här helgen. Kommer aldrig någonsin bli nöjd annars, vad andra än säger.

JAJA nog med skitsnack ifrån mig, ska sova. God natt mer er alla~
Kommentarer
Postat av: jocke

Okej hehe, har mäst badat i min kusins pool:P

hehe skulle badat mycket igår men blev lite för mycket av de goda på fredags natten så blev inget med de.

Händer idag da?

2010-07-11 @ 11:50:26
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0