Ett litet kort brev till Benjamin Syrsa

2010-07-16 | 20:07:52 | Kategori: Allmänt tuff | 3 kommentarer
Jag behöver gå ned i vikt. Men det går aldrig särskilt bra haha. Ingen som vet någonting bra man ska göra, och tänka eller så? Lite desperat vaaa.

Har äntligen bestämt mig när det kommer till håret. Det blir svart och blått! Ungefär såhär:

NÅGOT SÅNT haha. Var dödsseriös när jag gjorde den, så var snälla. Har riktigt tunt hår nu, så ska vara försiktig med det. Vill ha tillbaks mitt tjocka långa hår för en gångs skull :P Nu är jag riktigt hungrig men ingen är hemma än, buhu. Ska försöka tänka på något annat T_T

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Det jag tycker du ska göra är att äta normalt men välja nyttigare alternativ om det finns, sen är det bara att träna eller gå prommisar någon gång i veckan! Gör ingenting som kan skada dig och din kropp <3



Haha ingen fara, jag är inte snabbsvararen heller xD

YAY cyberlollipop \(^ w ^)/ sank u!



Aha okey! Men följer du hans nya band megamasso då? Har typ alla deras låtar (också) om du vill ha ^^;



Haha tokigt..! Yumehito och Kenzo har också det, har skrivit om det också. Demosarna dom har på myspace har Kenzo gjort! btw. Yumehito har varit med i en film också. VILL SE DEN D: damppp XD



JA! det undrar jag också, han lyssnar ju på pop men också mycket rock och tyngre musik >< klurigt ^^

2010-07-16 @ 20:46:07
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MYMiC

herregud, ursäkta för mitt spammande O_O; lol!

men håret kommer att bli awesome :D

Hade bubbelgumsrosa hår och vita slingor längst fram förut : D har bild ngnstans xD

2010-07-16 @ 20:47:31
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Joanna

sv: Det visste jag inte, men det kanske ändå är så :)

Hihi, det är jättefint, speciellt när det är solnedgång!



Åhh vad najsigt! Men hallå där, då måste du ta och sätta dig med el-gitarren en stund ju :O



2010-07-16 @ 21:10:24
URL: http://jjooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0