Power Meet 2010

2010-07-10 | 14:19:48 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jaha, var på Power Meet nere mot innerstaden igår då. Skulle postat bilderna igår, men vet inte vad jag höll på med rikigt haha.

Hihihih snygg redigering, sjävklar. Inte alls gjord i Paint på en minut. I alla fall. Varför posta en bild ens när jag själv tycker jag såg fördjävlig ut? Jag vet inte :D Man är väl rätt korkad, man hoppas liksom att någon annan inte ska tänka som man själv gör om en. Eller va haha.

Först var det lite folk... Men tur det, vi fick bra platser :P




Det kom jättemycket folk sedan, men det har jag tydligen inget bildbevis på ;_; Tog ungefär dubbelt så lång tid att komma fram, mest på grund av förbaskade barnvagnar som tror de äger vägen och folk som stannar mitt i vägen och funderar. Skulle till Johannisberg idag, men verkar som min farsa stack dit, morsan någon annanstans och jag blev kvar här ensam, *snyft* :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0