Totalt värdelöst jävla inlägg.

2010-07-06 | 23:31:43 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Fan vad dåligt jag har uppdaterat. Inte så att världen går under, men inte direkt tidsbrist. Så vad beror det på? Känns som timmarna bara försvunnit i soffan idag. Visst, den här sommaren skulle bli annorlunda och jag skulle ta tag i saker, som att gå ut och gå, men icke. Tack vare foten har jag inte gått sen i lördags och det gör fortfarande ont. Nog med gnäll.

Det här har jag gjort idag, alltså trixat med designen där. Dags att kommentera tillbaks och göra något vettigt. Vilket det här inlägget inte är. Vettigt alltså.

Jag känner mig som en riktig hycklare tack vare det här inlägget. Jag hatar meningslösa inlägg som man skriver "bara för att", och nu gör jag detsamma!? SKÄMS TOMO.

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår ;((

Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Meningslösa inlägg är det roligaste, tycker jag.

2010-07-07 @ 14:46:44
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0