The skeletal garden

2010-07-04 | 12:45:23 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Igår var ingen bra dag. Vaknade halv tio, ovanligt tidigt haha, för skulle med ut på sjön. När vi väl kom fram till en tom udde, så lade vi över alla våra grejer ifrån båten och allt sånt. Det var så himla varmt så skulle sedan i och bada, och det finns en riktigt bra klippa att gå ut på alldeles bredvid. Skulle gå dit bakom och det var hur många myggor som helst så jag skyndade mig lite, kollade inte vart jag gick och snubblade så in i helvete så klart. Knäckte till foten, ylade av smärta men även rädsla. Var rädd som fan att den var bruten igen, men den var inte tillräckligt svullen för det. Tror jag. Gör ont idag med, aj aj aj.

Blev riktigt jävla bitter efter det. Jag blir mer arg än ledsen när jag gör mig illa haha. Men det värkte som fan hela kvällen så låg mest i sängen och tyckte synd om mig själv.


KAFFE KAFFE så klart :P




Aldrig druckit vattenmelonsdrink förut, men det var rätt gott och svalkande. :)
Kommentarer
Postat av: tobbs

hehe jasså ;) hehe ah har du testat den slushen som är som en drink ska hitta receptet sen kan ja lägga ut de på bloggen ;) riktigt gott

2010-07-04 @ 13:05:56
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0