Välkommen in till min ölstuga som inte finns

2010-07-16 | 22:39:04 | Kategori: Bra / Dåligt | 5 kommentarer

FLUGOR PÅ SKÄRMEN. Måste vara det jag mest blir galen på HAHA. *hämtar flugsmällan*
Folk som irriterar sig på att folk för förutfattade meningar om en genom en blogg. Hallå, det är väl självklart? Även om man inte skriver allt och verkar lite uttryckslös i ord, så är det klart man drar slutsatser om en person. Om man inte gillar att andra gör det borde man kanske inte ha en blogg?


Att "alternativa" kläder är mycket dyrare än "vanliga". Köpa "vanliga" och sy om dem = hiss.
När man kommenterar något men aldrig får svar tillbaks. Ursäkta men om jag tar mig tid att kommentera någon med vad som helst, så förväntar man sig i alla fall ett litet svar tillbaks. Det behöver inte vara precis sekunden efter, men ni förstår. Hade jag velat kommentera utan att få svar hade jag spammat Kenza och Kissie, men det gör jag inte.


Vivienne Satou, som erbjöd sig att träffas vid en eventuell visit till Tokyo. Jag blev superglad. :D Även om jag inte kommer ha råd på ett bra tag...
Linser! Så snyggt! Fast svårt för mig som har glasögon att använda färgade linser, de finns sällan med styrka.
Fylla 18. Snart, så snart. Eller det är både dåligt och bra. Ingen lust bli äldre, bli vuxen. Men vill inte hindras ifrån att göra saker.


(Bevis att jag haft svart och rosa hår förr :P)



Ääääsch det var allting jag ville hissa och dissa för tillfället. Ska ta lite vatten, hörs sen oki!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men tackar :D kul att du gillart! kommer definitivt tillbaka hit ;) riktigt duktig är du på desginer. gillar de rundade kanterna och så. kan inte alls sånt själv!

2010-07-17 @ 01:24:53
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Malin

Tack! De är bra att du förstår mig i alla fall!

Jag tänkte be dig om en tjänst. Du kan ju sånt här med att designa bloggar och gesalas stall blogg skulle vilja ha en ny design. Så kan inte vi träffas någon gång så kanske du kan hjälpa mig att få det att se hyfsat ut :)

2010-07-17 @ 08:44:26
URL: http://malinbgood.blogspot.com
Postat av: Mirka

Håller med på punkten om att alternativa kläder är mycket dyrare.



Kommer ihåg när jag var runt 13 och ville ha en massa goth kläder och liknande, hade aldrig råd med någonting själv och morsan var inte så pepp på att betala typ 700 spänn för ett plagg ^^

2010-07-17 @ 13:54:15
URL: http://mirkas.blogg.se/
Postat av: jocke

okej nja vet inte folk säger att jag är brun men de tycker inte jag:P hehe

bra med dig idag da?

2010-07-17 @ 18:23:19
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: linda

sv; naw tack:D

2010-07-17 @ 22:06:14
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0