Ett hundra kronor och inte en enda tyst minut

2010-06-06 | 18:58:51 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
jdfsajfdfjashfj HEJ. Jag vet inte varför men jag har blivit dålig på att uppdatera den här bloggen för tillfället. Förut skrev jag fan fyra gånger om dagen. Får se när jag skärper mig.




Bilder ifrån igårkväll! Dock tog jag inga innan maten, det var finare då. Jävla god mat var det. Kycklingfilé stoppad med ruccola och mozzarella, sen runtom var det parmaskinka. Min morsas jävla goda salsa liknande sås samt potatiskroketter, basilikabröd och grillade majskolvar. Så jävla gott var det.

Måste minska på portionerna. Äter alldeles för mycket. Dags att på allvar försöka gå ned i vikt nu, annars kommer jag alltid vara så arg på mig själv.

Gjorde en header åt min bror. Emiyooo *w*


Har det nya expansionpaketet till Sims 3, men måste installera om de tidigare spelen innan det ska fungera så jag kanske borde sätta igång med det. Vill spela~
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0