Ett troende hjärtas sista ljus

2010-06-25 | 00:12:01 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Köpte en sådan där populär dryck, Vitamin Well Defence igår. Bara för att det var extrapris. Den var tillräckligt god för priset, men vanligtvis kostar den 25 kronor på Pressbyrån (för att pressbyrån suger, men det är det enda på centralen här) och det är verkligen inte värt det.

Imorgon måste jag fan ut och gå en sväng. Ingen mer läsk, minskning av potatis, pasta och ris. Förra sommaren gick jag ned massa i vikt, men idioten som jag är började jag med läsken igen och gick såklart upp det igen, PLUS LITE MER. Ville bara dränka mig själv där ett tag, så full av förtvivlan. Förtvivlan över något som endast var mitt eget fel. Tänk längre liksom.
Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Får hoppas att jag kommer in på skolan :P

2010-06-25 @ 00:29:10
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0