Fleurs sur une tombe

2010-06-21 | 18:48:01 | Kategori: Styling | 0 kommentarer
Fy fan vad trött är. Har cyklat hela vägen till Malmaberg, det är en bit. Särskilt när man inte är van att träna alls, blir fan andfådd av att gå i en trappa haha. Skärpning nu. Trodde dock seriöst jag skulle svimma några gånger, blev sjukt yr. Stannade, och lade mig på backen och sen blev det bättre. Typiskt mig. Ska nog bara ut och gå en sväng imorgon, även om Irsta suger att gå i. Hatar det. Hade hellre velat bo mot Brandthovda eller så, tycker det är mysigare där av någon anledning. Trevligt att cykla där. :)

Nyheter ifrån Odium att pigga upp sig med, även om jag inte kan ha något av det än riktigt.

SHORTSEN! Så snygga, med överknä strumpor till.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0