Spare me your foolishness

2010-07-01 | 00:24:21 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Lyssnade på detta, och kände riktigt hur inspirationen flödade. Haha nej det där hittade jag bara på, eller inte att jag lyssnade på det men det andra. Älskar låten<3

Har lite nya bilder, jippie. Men bara en kommer upp idag, så postar resten imorgon. Och ja, jag har mössa på sommaren haha, men hade egentligen tänkt ha en hatt, men det var ingen som riktigt passade håret. AJA.
Svarar också på alla kommentarer då. Ska sova nu, godnatt! ♥

Fan måste tvätta musen, den är seg som fan emellanåt. ALLTSÅ ÅH, misstolka inte! Hahahaha. Pratade förstås om datamusen, är massa skit under den :P

Glöm inte bort kommentera innan om jag ska lägga till dig på bloglovin, och så återgäldare du tjänsten, härligt härligt.


Kommentarer
Postat av: EMIRO

DET DÄR SISTA LÄMNAR MIG VÄLDIGT FÖRVIRRAD.

2010-07-01 @ 10:43:26
Postat av: Anonym

sv : tack så mycket ;:)

2010-07-01 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0