Watashi wa anata no tame no sekai o egaku shimasu

2010-06-14 | 00:47:45 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sitter här med fönstret öppet och lyssnar på regnet som slår mot taket utanför. Har lust att gå ut och bara spolas bort i det, men det skall jag inte.
Mitt hjärta slår fyra gånger i sekunden, och jag kan känna hur hela bröstet bultar. Det känns som jag har förlorat någonting, som att det haft sönder mig, men jag vet inte vad.

När jag spelar är glad. För då glömmer jag det som får mig att vara så himla ledsen. Jag skall hitta det, och sticka hål på det. Ingen annan kommer att bry sig, så det är bäst jag själv kanske gör det.

Jag är hungrig men inte alls trött. Dagen har varit lite seg dock. Vaknade, tog en dusch, sen var det iväg till mormors nya lägenhet och hennes nya kille, för han fyllde år. Lite av min släkt (och ja, mormors då) samt hans var där. Fika bjöds, sen åkte vi till bror min. Sedan en sväng förbi hamnen under den lilla stund det inte regnade. Väl hemma spelade jag lite RDR, kollade tv och sedan mer spel. Timmar som bara försvann in i dimman. Och nu, ja, nu hamnade jag på något sätt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0