Mina rubriker är oftast helt orelaterade till inläggen, men väldigt relaterade till mina tankar

2010-03-04 | 21:15:30 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Funderar på att raka bort ögonbrynen igen. När man målar dit dem gör de sig bättre på bilder, fast det är också riktigt jobbigt göra det varje morgon när man har tidiga skoldagar på morgonen...

Sitter just nu med toning i håret, och har jag tur blir det åt det vita hållet i alla fall, även om det inte är tillräckligt ljust på sina ställen. Funderar på att göra under håret/längderna svarta? Vitt och svart är väl snyggt? Hjääälp, jag vet inte :s

Brände mitt finger idag :( Dum tändare. Just nu har jag en känsla att jag bara vill fly iväg och vara ensam. Hoppas det går över, fast vem vet. Fortfarande inga bilder ifrån Stockholm, men nåväl.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0