Nice and happy

2010-03-11 | 22:35:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Fina ord var det man fick höra. Men trots det känns det inte bättre. Fan att jag bloggar så dåligt när jag blir såhär. Efter helgen ska jag fan skärpa mig, lovar. Fundersam. Har ingen lust att sova även om jag är trött. För att om jag somnar så vaknar jag snart igen... Vill bara ligga ensam och fundera. Bara då, kanske jag kommer på hur fan jag ska göra. Aldrig varit såhär förvirrad förut.

Min dröm inatt var jävligt läskig. Den innan också. Bäckbyskolan låg helt under vatten. haaaaha.

Var hemma fyra idag. Inte varit hemma så tidigt på månader. Hann tvätta håret och titta på Meet The Feebles, och lite nya South Park avsnitt (dock sög ett av dem hårt). Ska försöka sova nu i vilket fall...





Sov gott.

Trackback


RSS 2.0