Blood death ivory

2010-05-25 | 21:56:09 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Har haft tankar på att lägga ned denna blogg, men ska ge det en till ärlig chans. Dels för att det finns så otroligt många tråkiga bloggar att man undrar om man själv är sådär tråkig? Fy fan. Men det finns också en del bra bloggar. SÅ jävla trött på storbloggarna, de gör en riktigt less på hela bloggvärlden.
Dessutom vet jag inte hur mycket jag faktiskt vill att folk ska kunna se. Inte för jag tror någon bryr sig, men det kanske finns någon jävel som ogillar en och sånt där. Jag vet inte hur jag skulle ta något sånt.

Sen är det helt otroligt när man fått vissa fina komplimanger om ens kreativitet, tack så hemskt mycket ni få men snälla själar, men jag måste erkänna att jag inte är ett dugg kreativ. Alla mina frisyrer jag har haft har jag alltid tagit ifrån någon annan, man kollar på en bild och bestämmer sig efter det. Alla mina olika sminkningar har det varit samma sak. Man har försökt pröva sig fram till något som är snyggt (som jag ännu inte hittat) och då har man ju bara tagit ifrån andra så gott man kunnat och prövat på det viset.
Jag tror inte det kallas kreativitet.
Kommentarer
Postat av: Malin

men det är ju på ett sätt kreativt att kunna ta någon annans ursprungliga idé och få den att passa en själv

2010-05-26 @ 06:45:38
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0