Children write on missilies and their message is delivered

2010-05-13 | 16:11:19 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer



Osminkad och oredigerad. Fi fan, jag har aldrig haft såhär mörka ögon förut. Hahah ser ut som jag haft en tuff kväll för mycket. Tur jag inte tog med mobilkameran, då hade min hemskt dåliga hy synts för bra.
Tejp rullar som man har för att ta bort hår ifrån kläderna, ska man tydligen köra i ansiktet innan man lägger foundation för att undvika se helt svettig och glansig ut efter en dag. Det skulle jag behöva, mitt smink blir så äckligt efter en dag, att jag inte kan titta nära på mig själv.
Liiite sugen att klippa håret kort på ena sidan, men kommer troligtvis ångra det, så får se.

Mina föräldrar har också lagt märke till min konsumtion av smärtstillande, till en sådan grad att de tror jag blivit beroende. Men effekten håller ju inte en hel dag, då tar man en till uti fall att, för att slippa ha ont sen, eller hur?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0