Det är ditt fel, din pundare och tjocksmock. Ditt eget fel, du för dumme och du för snäll'e.

2010-05-13 | 15:06:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
ÄR DU JUST NU...

[ ] jätte glad
[ ] kär
[ ] glad
[ ] trött
[ ] vild
[ ] lugn
[x] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[x] ledsen
[x] besviken
[x] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: Ingen.
någon som du saknar: Någon som gör mig glad.
någon som du längtar efter: Mig själv. Jag vet inte var jag är längre.
någon som du hatar: Det finns ju många, såklart.
vem kramade dig senast: Mamma
vem pussade dig senast: -
vem ringde dig senast: Mamma
vem ringde du senast: Mamma
vem var hos dig senast: Jag vet inte.
vem var du hemma hos senast: Min bror.
har du några kärleksproblem: Nej
har du ätit något idag: Gjorde nyss
har du pratat med någon idag: Japp
har du gråtit idag: Inte än, otroligt nog.
har du skrattat idag: Nej.

Jag:

Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Ja
Sjunger i duschen: Ibland :)
Är en morgonperson: Verkligen inte!
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nej
Är kär i kärleken: Kanske?
Skrattar åt mina egna skämt: Självklart
Vill ha barn: Nej
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis?: Ja


Glasögon/linser: Glasögon har jag
Piercingar: Snart!
Syskon: Bror
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Nepp
För många vänner: För få
Rymt hemifrån: Ja
Färgat håret: Haha va, kan man göra det!
Bra självförtroende: HAHAHAHHA den var bra
Dagens skämt: "Man skulle ta roll-on i ansiktet innan foundation", när det skulle vara tejprullar och inte roll-on.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Till Ritz och Sara
Varit kär: Har jag säkerligen
Dumpat någon: Nej
Gjort något olagligt: Hm jo säkert.
Brutit ett ben: Ja, glömmer nog aldrig det
Tappat bort mig i min hemstad: Faktiskt förut, pinsamt dåligt lokalsinne.
Sett en fallande stjärna och önskat: Nej :(
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Tror inte jag gjort det, skulle inte behövas direkt.

Brukar du?

Titta dej själv i spegeln: Ja
Ha ångest: Jaa
Klä dig i svart: Hahahh neeeej inte varje dag i alla fall :)
Lita på folk: Sådär

Senaste personen som:

Sov i din säng: Jag
Fick dig att gråta: Jag själv.
Du delade en dricka med: Tog den själv ;)
Skrek på dig: Gissa
Du fick sms från: Linda




Haha tråkigt att bara posta listor hela tiden. Men om någon enstaka person bryr sig så kan de ju sno den.

 
Trackback


RSS 2.0