Gekka no yasoukyoku

2010-05-29 | 22:49:11 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Nu sitter mina föräldrar i soffan och sussar gott. Filmen är inte riktigt slut, men sätter mig här istället. Spelat så mycket att jag knappt hunnit lyssna på musik, så ska ta igen lite nu. Surplar i mig kallnat kaffe dessutom haha.
Som ett resultat av att jag tänkte framåt med en livstid igår, räknat med de nuvarande utsikterna, så mådde jag skit. Är lite bättre idag, även om jag inte duschat på tre dagar och nu kliar det som fan i hårbotten och fejjan. AJA ska dra en dusch imorgon. Jag gillar att dra saker. HAHAH.
Vad arg jag blev när jag skulle hämta ut mer piller på apoteket i innerstaden, bredvid tobaksbutiken ni vet, för kärringen i kassan sade att det var omöjligt få 100 tabletter på en och samma gång, bara för att receptet säger 30 i taget. Fan har fått 100 i taget förut, men nu måste jag dra en apoteksvisit varenda månad. :( Tjuriga kärringjävel. Det var hennes ton som gjorde mig arg. Så jäkla sur och stöddig hon lät. 

Känns jättekonstigt att min mormor ska flytta ihop med en annan grabb nu också. Visst det är roligt för henne, då slipper hon vara ensam, men jag fick nyss reda på det och jag har aldrig träffat honom, det är vad som känns lite konstigt. Nu är det slut med att fly till mormor varenda gång jag mår dåligt och börjar grina som en gnu.

Would you bite the hand that feeds you?
Kommentarer
Postat av: tess

Nej de ska gudarna veta att det inte är lätt. Men ibland tror jag man måste tvinga sig... komma ur saker, komma vidare... våga... men som sagt inget har sagt det är enkelt.



Det jag skrivit är hur jag själv känt och jag har varit dör i så många saker så jag vet hur tufft det är så det rä inte för att dömma någon annan....



//tess

2010-05-30 @ 08:00:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emiru

"Känns jättekonstigt att min mormor ska flytta ihop med en annan grabb nu också."



VAD FAN I HELVETE HELLER!



2010-05-30 @ 08:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0