I sommar ska jag pierca mig!

2010-05-09 | 21:21:48 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Har velat göra det så jävla länge! Och nu ska ingen annan få stoppa mig. Du trodde visst jag skulle hålla mig tillbaks, men du kan inte styra över mig så mycket.


Hittade ingen bättre bild :( Det kallas spindelbett i alla fall, och är då två hål bredvid varandra, för jag vill gärna ha en dubbelring där. Assnyggt.
Kommer säkerligen inte ha råd... men vill tatuera mig också. Jag och mor funderar på att göra det tillsammans. Coolaste morsan man har, jag vet ;)

Hittade ingen större bild tyvärr, men den här katten vill jag ha som tatuering, delvis inte texten under, även om jag älskar bandet<3 Men tänk om jag slutar gilla dem liksom haha. Nej men katten definitivt, för att påminna mig om Japan och allting. Men vart? Funderar back i nacken, eller skulle det vara snyggt någon annanstans? Någon som har ett bra förslag, det skulle behövas? :)
Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha jaa precis :P Jag har faktiskt också vant mig nu & jag kan telefonen ganska bra.. :P



Åhh tack så mycket :)

2010-05-09 @ 23:01:00
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/
Postat av: Malin

grymt med spindelbett och tatuering!

haru kvar samma telefon nummer som förut eller? :K

2010-05-10 @ 06:11:09
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0