I tend to look worse for each passing day

2010-05-24 | 20:15:47 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer



Baah mitt finger är helt svullet :( Råkade ju hugga mig med kniven under lördagsmorgon haha. Om man nu ska skära ost för att det inte finns osthyvel, förstår man ju att man inte gör det mot sina fingrar! Klokt.
Värd dag. Vaknade och kom på att jag inte hade ryska. Bara redovisningar på svenskan, som jag tyvärr inte orkade koncentrera mig för. Sen cirka 80 frågor på ett idrottsprov på ungefär halva boken, som jag inte kunde. Men man hade fyra alternativ så gissade vilt. ;) Sen vänta i en timme. Men då var det ju såklart inte ens lektion under samhälle, så vi fick gå hem.
Imorgon lektion mellan 13.10-14.10, värt. Onsdag lektion mellan 12.10-14.10, lika värt. VÄRD VECKA. Allting är så jävla värt. DU är värd. Jag är feta värd. Eller inte. Okey visst hej nu ska jag ned och hjälpa kära mor färga sitt hår.

Varför ser man värre ut hela tiden, förstår inte riktigt. Kanske för att kamerorna blir bättre, haha. :((
Kommentarer
Postat av: Linda

Heje de va länge sen^^ vad gör du?:P

smsa mer-_-

åh fint kina tecken halsband:D vart haru köpt de?!:)

2010-05-26 @ 22:06:42
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0