LG Crystal GD900

2010-05-05 | 21:44:18 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer



Japp, för första gången sedan min andra mobil jag någonsin haft, så ska jag inte ha en Sony Ericsson. Min första var en Nokia 3310 (som nästan alla hade då haha) och sedan dess har jag bara hållt mig till Sony. Menmen är inte direkt missnöjd, de har alltid hållt bra för mig, men nu prövar jag mig på en LG mobil. Läskigt! Skulle egentligen beställa Sony Ericsson Vivaz Pro, men det kändes rätt med den här. Den är en touchscreen modell, fast med knappar om man ska skriva. Har ingen aning om hur LG telefoner fungerar, eller om de håller bra, men jag hoppas det! Riktigt trött idag, bloggat dåligt.
Låg på en bänk utanför skolan i regnet och kände mig urusel. Men en riktigt trevlig trainee som hjälpte oss på The Phone House gjorde mig gladare. :)
Kommentarer
Postat av: Bea

Hej hopp!

Fan vad cool mobil! Vad nice att den är genomskinlig:)

Jag har en liten fråga om du har tid:) Vad tycker du om kassettband? Har du någon spelare? Jag bloggade precis om en hel hög med band som jag hittade idag ;)

Lägg gärna till mig på bloglovin' om du gillar min blogg också:D

Peace & Love ☮♥

2010-05-08 @ 22:33:50
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0